Content marketing w aptece internetowej

Content marketing w aptece internetowej

Nienachalna reklama o długofalowym działaniu, która daje trwałe efekty działań promocyjnych to właśnie jedna z największych zalet content marketingu.

Warto zatem podkreślić, że jest jedna z nielicznych legalnych promocji w świetle zakazu reklamy aptek w 2012 roku. Dużą zaletą tworzenia wartościowych treści jest fakt, że raz napisany artykuł stale i na długo przynosi korzyści w aptece podnosząc jej pozycję oraz ściągając klientów, tak samo w tydzień, jak i w rok po publikacji.

Korzyści content marketingu

Zaleta tego typu pozwala na zauważenie pojawiającej się różnicy w porównaniu z działaniami porównywarek cenowych, kiedy oferta konkretnej apteki jest widoczna tylko wtedy, kiedy płacimy kliknięciem. W przypadku content marketingu pieniądze zainwestowane procentują w przyszłości. Jedynym minusem tego typu promocji jest fakt, że zazwyczaj na duże efekty trzeba niestety długo czekać.

Budowanie wizerunku eksperta

Warto pamiętać również, że apteka jest miejscem edukacji farmaceutycznej. Do niedawna funkcje te spełniał farmaceuta w okienku apteki stacjonarnej, jednak w dobie Internetu odpowiedzi na pytania o zdrowie, czy stosowania konkretnego preparatu szukamy w wyszukiwarce Google. Jak pokazuje wspomniany już wyżej raport, prawie połowa polskich Internautów pierwsze kroki kieruje w stronę Internetu.

2 komentarze do “Content marketing w aptece internetowej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *